1. Mikor kapom meg a rendelésem?
A hétköznap 12:00-ig leadott rendelésed még aznap feladjuk neked. Az DPD futárcéggel dolgozunk együtt, ők garantalják a másnapi szállítást, ha házhozszállítással kéred a rendelést.
Csomagpontokra és automatákra a szállítási idő 1-2 munkanap. Tehát, ha egy csütörtöki napon 11:30-kor jut eszedbe, hogy le kéne adni egy rendelést, mert valamelyik eszközöd vagy kelléked elfogyott és házhoz kéred, ne izgulj, az másnapra tuti ott lesz! :)
2. Pénteken-hétvégén rendeltem meg a csomagom, mikorra várhatom?
A pénteken és hétvégén leadott rendeléseket hétfőn dolgozzuk fel, tehát keddre várható a szállítás. Csomagpontos rendelés esetén kedd-szerda is lehet.
3. Milyen átvételi módokat választhatok?
Házhozszállítás: (DPD)
*Csomagpontos/Csomagautomatás átvétel: (DPD Csomagpont, Foxpost Csomagautomata),
**Személyes átvétel üzletünkben: (4400 Nyíregyháza, Szarvas utca 16).
* DPD Csomagpont és Foxpost Csomagautomatába kért 3500 forint alatti rendeléseket kizárolag előre, SimplePay-jel lehet fizetni.
** Személyes átvételre kért rendeléseket kizárolag előre, SimplePay-jel lehet fizetni.
4. Mennyibe kerül a szállítás?
DPD házhozszállítás: 1990 forint
DPD Csomagpont (kijelölt DPD csomagpontok): 1890 forint
Foxpost csomagautomaták: 1390 forint
Személyes átvétel üzletünkben(4400 Nyíregyháza, Szarvas utca 16): Ingyenes
25000 forint felett a szállítás INGYENES.*
*24 kg feletti csomagnál bármilyen összeg esetén egy 1190 forintos szállítási költséget számolunk fel.
Egy 25000 forint (alapból ingyenes szállítás) és 24 kg feletti csomag szállítási költsége: 1190 forint.
5. Milyen fizetési módok vannak?
Házhozszállításos utánvét esetén a futárnál tudsz fizetni készpénzzel és bankkártyával.
Csomagpontos utánvét esetén az átvevőhelyen kijelölt fizetési módokat tudod igénybe venni.
OTP SimplePay-jel a rendelés leadásakor fizethetsz bankkártyával, így átvételkor a futárnak max borravalót kell csak adnod. :P
6. Honnan tudom, hogy fel lett adva a csomagom?
Összesen 3 db emailt fogunk neked küldeni:
Automata visszaigazoló email: Ez azt jelenti, hogy a rendszerünk fogadta és felvette a rendelésed.
1. státuszmódosító email: Visszaigazolva: Ez azt jelenti, hogy manuálisan visszaigazoltuk a rendelésed és elkezdtük összekészíteni azt.
2. státuszmódosító email: Futárnak átadva: Ez azt jelenti, hogy a csomagod összekészítettük és átadtuk a futárnak. Ennek az emailnek az elején találod majd az elektronikus számlád és a csomagszámot, amivel a csomagod követheted nyomon a futárcég oldalán.
*Fontos, hogy regisztrációkor/adatok megadásakor pontosan add meg az email címed, mert ha bármilyen elírás történik, a rendszer és a futárszolgálat nem fog tudni email-t küldeni neked az állapotváltozásokról!