1. Mikor kapom meg a rendelésem?
A hétköznap 11:00-ig leadott rendelésed még akár aznap is** feladjuk neked. A GLS futárcéggel dolgozunk együtt, ők garantalják a másnapi szállítást, ha házhozszállítással kéred a rendelést.
Csomagpontokra és automatákra a szállítási idő 1-2 munkanap. Tehát, ha egy csütörtöki napon 10:30-kor jut eszedbe, hogy le kéne adni egy rendelést, mert valamelyik eszközöd vagy kelléked elfogyott és házhoz kéred, akár másnapra is ott lehet a csomagod.
**Az aznapi feladást nem tudjuk garantálni minden esetben az esetenkénti megnövekedett forgalom miatt.
2. Pénteken-hétvégén rendeltem meg a csomagom, mikorra várhatom?
A pénteken és hétvégén leadott rendeléseket hétfőn-kedden dolgozzuk fel, tehát keddre-szerdára várható a szállítás. Csomagpontos rendelés esetén szerda-csütörtök is lehet.
3. Milyen átvételi módokat választhatok?
*Házhozszállítás: (GLS)
*Csomagautomatás átvétel: (Foxpost Csomagautomata),
4. Mennyibe kerül a szállítás?
GLS házhozszállítás: 1990 forint
Foxpost csomagautomaták: 1390 forint
Utánvét költsége: 290 forint
24900 forint felett a szállítás INGYENES.*
*24 kg feletti csomagnál bármilyen összeg esetén egy 1190 forintos szállítási költséget számolunk fel.
Egy 25000 forint (alapból ingyenes szállítás) és 24 kg feletti csomag szállítási költsége: 1190 forint.
5. Milyen fizetési módok vannak?
Házhozszállításos utánvét esetén a futárnál tudsz fizetni készpénzzel és bankkártyával.
OTP SimplePay-jel a rendelés leadásakor fizethetsz bankkártyával, így átvételkor a futárnak max borravalót kell csak adnod. :P
6. Honnan tudom, hogy fel lett adva a csomagom?
Összesen 3 db emailt fogunk neked küldeni:
Automata visszaigazoló email: Ez azt jelenti, hogy a rendszerünk fogadta és felvette a rendelésed.
1. státuszmódosító email: Visszaigazolva: Ez azt jelenti, hogy manuálisan visszaigazoltuk a rendelésed és elkezdtük összekészíteni azt.
2. státuszmódosító email: Futárnak átadva: Ez azt jelenti, hogy a csomagod összekészítettük és átadtuk a futárnak. Ennek az emailnek az elején találod majd az elektronikus számlád és a csomagszámot, amivel a csomagod követheted nyomon a futárcég oldalán.
*Fontos, hogy regisztrációkor/adatok megadásakor pontosan add meg az email címed, mert ha bármilyen elírás történik, a rendszer és a futárszolgálat nem fog tudni email-t küldeni neked az állapotváltozásokról!