1. Sérülten vagy hiányosan érkezett meg a csomagom, mit tegyek?
Hiányos csomag: Legnagyobb odafigyelésünk ellenére sajnos ritkán előfordul, hogy egy csomagot véletlenül hiányosan küldünk el, ilyenkor egyszerű a teendőd: Írj egy email-t az info@jolifodraszkellek.hu email címre, küldd el a rendelési azonosítód és/vagy a teljes neved, amivel leadtad a rendelést, plusz írd le a hiányzó termék nevét. Mi utánanézünk és jogos reklamálás esetén másnapra küldjük is neked a hiányzó terméket.
Sérült csomag: Itt is ugyanez az a helyzet, elkerülhetetlen néha, hogy akármilyen jól ki van párnázva a csomag, megsérül egy termék. Ilyenkor is hasonló a teendőd: Írj egy email-t az info@jolifodraszkellek.hu email címre, írd le a rendelési azonosítód és/vagy neved, amivel rendeltél és mellékelj pár fotót a sérült termékről. Jogos reklamálás esetén a sérülésnek megfelelően kompenzálunk téged.