1. Mit tegyek, ha lemaradt valami a rendelésemből?
Nem kell pánikba esned, ilyen szempontból is nagyon rugalmasak vagyunk. :)
Nem visszaigazolt vagy már visszaigazolt, de még nem elküldött* rendelésekhez hozzá tudunk tenni bármilyen terméket. Fontos viszont tudnod, hogy az összes csomag legkésőbb 16:00-kor a futárcéghez kerül, így maximum 15:00-ig tudunk bármiféle módosítást végrehajtani.
*Megrendelésed státuszát itt tudod ellenőrizni.
A teendőd szimplán csak annyi, hogy az info@jolifodraszkellek.hu email címre írd le a rendelésed számát, és/vagy a teljes neved, amivel a rendelést leadtad és a hozzáadni kívánt termék(ek) cikkszámát, mi pedig gyorsan hozzátesszük az(oka)t. :)
Mindezt telefonon is megteheted, ha azt preferálod, itt a számunk: +36202509493
2. Mit tegyek, ha törölni szeretném a rendelésem?
Ilyenkor is egyszerű a teendőd: írj egy email-t az info@jolifodraszkellek.hu-ra a rendelésed számával és/vagy a teljes neveddel, amit a rendelés során megadtál, mi pedig töröljük a rendelésed.
Vagy ha a telefont részesíted előnyben, ott is elérhetsz minket: +36202509493